Založ si blog

Zdvojnásobenie BITcoin za 100 hodín

Rozhodol som sa napísať až potom čo si na vlastnej koži overím, či stránka a to čo sľubujú funguje. Hneď na úvod však dodám, že vo svete crytomeny sa nedá na nič spoľahnúť.

Pomerne nedávno sa objavila stránka ZdvojenieMincí Prezentujú, že za 100 hodín, ktoré sa na stránke odpočítavajú, sa Váš vklad zdvojnásobí. Môžete investovať BITcoin, Litecoin, DogeCoin a PayCoin. Po uplynutí 100 hodín Vám do Vašej peňaženky príde dvojnásobok. Znie to lákavo a bodaj by nie. Všetky podobné stránky som dlho obchádzal ale táto sa mi zdala z viacerých dôvodov zaujímavá. Prvýkrát som totiž zadával adresu na ktorú som chcel vyplatiť a stále som ju videl a mohol dohľadať.

Môžem potvrdiť, že som za 100 hodín zdvojnásobil ako DogeCoin vklad tak i BITcoin vklad.

Áno zaváňa to niečím známym zo Slovenska a možno to skutočne je podobné ako nebankové subjekty. Ale i tu platí, že ak je plán tento, tak určite to nejaký čas bude fungovať. Teraz to beží možno týždeň, takže kto investuje teraz, má vysokú šancu, že systém bude fungovať. Možno už o mesiac nie a tak pozor, dajte do toho iba toľko o koľko ste ochotní prísť.

Ak získavate cryptomenu zadarmo tak ako som písal, tak to možno za tú srandu stojí. Len počítajte vždy aj s tým že nestihne ani 100 hodín uplynúť a stránky nebude….Takže to sa chce zabaviť : ZdvojenieMincí

Mne to zatiaľ vyšlo.

Len na okraj dodám, pre úsporu využívam peňaženkové kódy, ktoré mám na svojom konte v CEX Ušetria sa tým nie len poplatky hlavne keď posielam, ale aj čas, lebo na CEX to akosi všetko lepšie funguje. A aspoň ja tam i tak posielam a udržujem svoje cryptoprostriedky, lebo aspoň viem, že sa len tak nestratia a len tak mimochodom ich ešte aj ťažím.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 352548x
Priemerná čítanosť článkov: 6078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy