Založ si blog

Bitcoin zadarmo. Ako to?

Napísal som viacero blogov na tému cryptomien a i o tom ako ich získať zadarmo. Najzaujímavejšie sú diskusie po nimi, kedy sa vyjadrujú tí, ktorí si moje informácie ani neoverili. Ale nie je sa čomu čudovať, tak to je prakticky v každej oblasti. A tak som sa rozhodol, že v krátkosti zhrniem niektoré informácie, ktoré ak už nepresvedčia aspoň podráždia tých, ktorí radi prejavujú svoje skúsenosti, ktoré nemajú.

V prvom rade Bitcoin/BTC neskrachoval. Akurát v hodnote prepadol, ale to je úplne bežná vec vo všetkom. To, že sa s ním stále obchoduje to je snáď každému jasné, inak by neexistovala napríklad burza CEX , ktorá nie že neupadá, ale rozvíja sa.

Prečo prepadol? No dôvodov je mnoho. Predovšetkým populárnych cryptomien pribudlo neúrekom a hlavne DOGE je silnou konkurenciou. Toho hodnota stúpla. Ďalej za prevody BTC sú pomerne vysoké poplatky pre minerov, v porovnaní napríklad s transakciami DOGE. Ale tých dôvodov je samozrejme viac. Každopádne BTC zostáva najrozšírenejšou cryptomenou, či sa to niekomu páči alebo nie.

Nikto nič nedáva zadarmo, takže zrejme píšem nezmysli. Bitcoiny určite dostanete zadarmo, tak ako som písal. Ale zrejme si kritici nevšimli viaceré veci. Koľko ich môžete dostať, ako často a že stránka na ktorej ich dostanete je plná mnohých bannerov, reklám. Ak niekto niekedy investoval do reklamy na internete, tak nepochybuje, že model BTC zadarmo v istom pomere je plne funkčný. Lebo cena za preklik je dosť vysoká. Každý kto pozná ako majiteľ stránky vie zarábať na internete, pochopí za čo tie zdarma bitcoiny sú. A ak ten správny pomer nenastáva, tak stránka končí. Ten, kto získaval bitcoiny zadarmo cez LAND si to isto všimol. Takže sú aj nie sú zadarmo….to už nech si nazve každý sám.

Zdvojenia vkladu za 100 hodín alebo za 90? Ja som opakovane písal, že je to na vlastné riziko. Tiež som písal a zdôrazňoval, že dnes to funguje, zajtra nemusí. Je úplne jasné, každému, že to nejde jednak donekonečna, a jednak je to o pomere vkladov a výberov. Ja tiež viem, že sa už v tomto momente môže stať, že stránka nebude fungovať. No na druhej strane i keď by bol cieľ majiteľ zrejmý, musí systém istú dobu fungovať. A práve v tom fungujúcom okne, ktoré v čase keď som písal existovalo a stále ešte väčšinou existuje, dôjde k zdvojnásobeniu vkladu. Do istej miery sa dá odhadnúť ako dlho systém bude spustený. Môj názor je, že sa majiteľom musia vrátiť náklady a na takéto stránky sú citeľne vysoké. Ale ak by tam niekto vložil napríklad 200 BTC, možno by do pár hodín stránka prestala existovať. Kto vie?

To že existuje mnoho takýchto, nazvem to zábavných foriem transakcií, tiež pomáha udržiavať systém v chode. Pomáha to udržiavať popularitu danej cryptomeny a to mnohí potrebujú a chcú. Za to platia a ten, kto to vyskúša dostane zaplatené.

Tí čo to vyskúšať nechcú, môžu mať svoj názor, a ak je rozumný tak ho prijme i ten, kto to o čom som písal niekedy skúsil. Milionár tu z nikoho vďaka mojim blogom nebude. Ale mnohí trávia čas za počítačom aj čakaním a takto ho môžu využiť a ako som spomínal, vidím úplne reálne dosiahnuť pri kombinácii vhodných parametrov aj 200 eur za mesiac. A skutočných, získaných prevodom na účet.

Možno ma opäť budú inšpirovať názory v debate pod blogom, ale rozhodol som sa, že diskusie mi zaberali príliš veľa času a vytratil sa mi zmysel do nich prispievať. Radšej svoj názor odprezentujem v blogu.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 352577x
Priemerná čítanosť článkov: 6079x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy