Založ si blog

Pri ťažbe BTC / Bitcoin je najdôležitejšia technická podpora

Ak sa niekto rozhodne investovať čo i len 10 eur do ťažby BTC, iste mi dá za pravdu, že technickú podporu očakáva. Predovšetkým ak sa objaví akýkoľvek problém, ktorý by investora zneistil. Firmy, ktoré chcú pristupovať k projektu korektne sa neschovávajú. Rád by som sa s Vami podelil so skúsenosťami práve s kontaktom s technickou podporou na vybraných stránkach, vo vybraných firmách, ktoré osobne využívam.

SCRYPT – spoločnosť, ktorá umožňuje a vypláca priemerný výnos cca 50% mesačne, a to ekvivalentnú čiastku každých 10 minút už pri tomto vyčíslení môže vyvolať mnoho otázok. A tak som si overil viaceré prvky podpory. Na stránke je po prekliknutí do obchodného modulu TRADE chat. Po otvorení okna máte k dispozícii niekoľko jazykových, či regionálnych skupín. Konkrétne USA, Nemecko, Rusko a Španielsky hovoriace krajiny ako Brazília. Pre podvodníka by niečo také bola poriadna odvaha. Samozrejme i tu sa nájdu ľudia, ktorí svoju skepsu radi vyjadrujú a dočkajú sa aj odozvy. Konverzácia nie je totiž regulovaná, takže často sa ani nedá čítať. Administrátor sa na chate vyskytuje pomerne často. Ak si prebehnete príspevky, jeho nájdete veľmi rýchlo, lebo sú narozdiel od ostatných červené. Administrátor reaguje na otázky rád. Práve tu som sa skúsil obrátiť s dotazom, čo sa deje, že deposit, ktorý som si tam poslal sa nepričítal za očakávaný čas. Prvá reakcia bola taká, že rovnaký problém toho dňa mali viacerí. Čoskoro sa objavil administrátor, a komunikoval. Prebiehala totiž technická zmena práve depozitného systému a toto oneskorenie bolo dôsledkom. V mojom prípade sa depozit pripočítal do 2 hodín a pomaly sa na chate nenašiel nikto s podobným problémom lebo bol odstránený.

Na chate by ste prakticky okamžite dokázali identifikovať i skutočnosť, že nastali problémy s vyplácaním a podobne. Tie som ešte nezažil.

Táto spoločnosť má tiež možnosť cez sekciu Support, otvoriť ticket. Toto som si overil a problém sa rieši prakticky okamžite. Dokonca mi príde aj email s reakciou na problém. Spoločnosť SCRYPT sa ďalej zlepšuje, pribúdajú funkcie ako automatické nakupovanie ťažobnej sily z výnosov, cca každú hodinu, zvyšuje sa bezpečnosť zavedením viacerých bezpečnostných prvkov a aj firma investuje ďalej do technológii, nákupu strojov a podobne. Na chate sa môžete aj opýtať ako sa touto spoločnosťou dosahuje taký výnos.

EXMO – zmenáreň a medzinárodná burza zavádza podobne mnohé nové bezpečnostné prvky a má veľmi dobrú technickú podporu. Novinkou je celková rekonštrukcia dizajnu, ale aj funkcie wallet/peňaženky. Zefektívnili túto službu tak, že Vám plnohodnotne nahradí akúkoľvek inú peňaženku. Môžte priamo z EXMO platiť za tovar alebo služby v BTC. Zmenáreň je dostupná hneď v sekcii peňaženky. Umožňujú aj odoslať niekomu prostriedky úplne bez transakčných poplatkov a to cez tzv EX-Code. U nich sa dočítate viac. Okrem toho ponúkajú veľké množstvo iných služieb o ktorých som písal inde. Pri takomto rozsahu je podpora nesmierne dôležitá. Cez Help sa Vám otvoria možnosti. Osobne zoznam častých otázok nemám rád, ale niekedy stačí. Vyskúšal som si Chat. Je dostupný permanentne v anglickom jazyku a problém veľmi často vyriešia. Ja som mal napríklad problém pri úhrade za služby, lebo po otvorení linku z potvrdzujúceho emailu sa mi objavovala chyba. Cez chat mi poradili veľmi rýchlo. Išlo o bezpečnostný prvok, lebo ak sa neodhlásite a zmení sa Vám IP, tak transakciu nemôžete urobiť dokým sa neodhlásite a opäť neprihlásite. Veľmi dobrý bezpečnostný prvok.

Tiež môžete otvoriť ticket pre zložitejšie problémy, ktoré som síce nemal, ale pre skúšku som to vyskúšal s banálnou otázkou a reakcia bola rýchla a dobrá.

CEX – ťažba, zmenáreň či obchod. Ja túto spoločnosť aktuálne využívam iba na presun prostriedkov z Mastercard a späť na účet. Tiež prešla viacerými zmenami. Okrem zvyšovania bezpečnosti i zmenou dizajnu. Tu je možnosť poslať email 24 hodín denne, 7 dní v týždni s pomerne rýchlou odozvou. Ja som túto podporu využil už dávnejšie a spokojnosť bola. Na tejto stránke v sekcii Trade je tiež Chat, ale administrátorov som tam ešte nestretol. Každopádne na vašu otázku sa vždy nájde niekto so záujmom odpovedať. Môžte sa pýtať na čokoľvek, len treba počítať, že prítomní sú otvorení a chat nie je regulovaný. Ak chcete prejsť do Help centra, treba kliknúť na koliesko vpravo hore vedľa vášho prihlasovacieho mena. Po kliknutí na ktorúkoľvek podsekciu ako často kladené otázky, Manuály alebo Forum, môžete vygenerovať ticket ak nenájdete odpoveď cez tlačidlo vpravo hore. Inak môžete ktorúkoľvek sekciu využiť na nájdenie odpovede.

Zlato a Striebro – slovenská spoločnosť v ktorej môžete za tovar, vrátane poštovného, platiť Bitcoinom. Okrem investičného zlata, striebra či iných drahých kovov, ich odliatkov či mincí, si môžete kúpiť aj knihy. Samozrejme knihy o investičnom rozhodovaní či vzdelávaní v danej oblasti. Táto spoločnosť v poslednej dobe striedavo rekonštruuje viaceré technické záležitosti a tak sa občas stane, že je k dispozícii iba úvod. I v tomto momente však môžete volať priamo na mobil kompetentných ktorý je v takom prípade priamo na stránke. Mne sa stalo, že Bitcoinom zaplatená objednávka mi náhle práve pre prebiehajúce zmeny zmizla zo zoznamu objednávok. Na moje emaily odpovedali promptne a korektne. Objednávka dorazila v termíne. Keďže som využil dodanie cez zásielkovňu môžem potvrdiť, že pri vyskladnení mi prišla informácia mailom a po doručení oznámenie o možnosti vyzdvihnutia zásielky tiež a to aj prostredníctvom sms.

Dúfam, že rekonštrukčné práce čoskoro skončia, alebo nebudú mať taký dopad na zákazníkov, lebo pre kúpu investičného zlata či striebra je dôležité využiť najvýhodnejšiu cenu. Táto spoločnosť ich aktualizuje každých 5 min podľa ceny na medinárodných burzách.

CloudMinr – nórska ťažobná spoločnosť. Ja ich služby využívam hlavne pre rozloženie rizika i keď výnosnosť investície je cca 120% za rok. Majú veľmi dobrú podporu. Zásadný problém som neriešil ale hlavne pre účely tohto blogu som si vyskúšal komunikáciu s technickou podporou. V sekcii môžete otvoriť ticket. Odpoveď je pomerne rýchla. Komunikácia prebieha cez web ale emailom Vám chodí notifikácia.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 351486x
Priemerná čítanosť článkov: 6060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy