Dvojnásobok Bitcoin za 100 hodín – Overené

16. februára 2015, peterturciansky, Nezaradené

I keď opakovane upozorním hneď, že všetko o čom písal je na vlastné riziko, rád by som Vám potvrdil, že som si osobne overil všetky stránky ktoré tu uvádzam. ALE upozorňujem, že ak to funguje dnes, neznamená, že to bude fungovať zajtra.

Ak teda niekto má záujem, môže vyskúšať zdvojenie svojho vkladu. Pokiaľ pôjdete cez:

Zdvojenia vkladu za 100 hodín – tak tu máte možnosť znásobiť vklad o 100% v BTC, LTC, Doge a XPY

Prezentácia jednotlivých operácii je tam k dispozícii.

Ak využijete túto stránku:

2x BTC,LTC,DOGE za 100 hodín – tak tu môžete znásobiť to, čo je v názve. Je veľmi podobná vyššie uvedenej, takže vyznať sa v nej nebude problém.

 

Pre tých, ktorí pochybujú či píšem o niečom čo reálne robím, prosím kliknite na

Moja BTC peňaženka – zostatok tam je stále 0 pretože, využívam peňaženku cez CEX. Tam sa totiž nespomaľuje tým, že operácie idú mnoho peňaženiek.

Moja DOGE peňaženka

Takže verím, že Vás moje skúsenosti zaujali, ostatné nájdete v mojich minulých blogoch.