Založ si blog

Archív: február, 2015

Ťažba BTC / Bitcoin a LTC / Litecoin – Zadarmo

O možnosti trvalého rastu, profitu, v cryptomenách som sa čiastočne zmienil v mojich predchádzajúcich blogoch. V tomto blogu by som rád zosumarizoval na jedno miesto moje poznatky a skúsenosti v oblasti ťažby. Ťažba je najefektívnejší spôsob získavania cryptomien. Pre bežného Slováka nie je efektívne ak by si zakúpil zariadenie, software a podobne a ťažil Bitcoiny sám, […]

Pokračovanie článku

Súhrnný prehľad DOGE coin a LTC Litecoin zadarmo

Už z minulého môjho blogu bolo zrejmé, že novinkou začiatku tohto roku je množstvo faucetov, stránok, kde sa dajú získať iné meny než Bitcoiny zadarmo. Ešte koncom minulého roku to bolo celkom náročné dohľadať zdroje, ale teraz je situácia odlišná. Preto Vám chcem priniesť súhrnný prehľad aspoň tých najvýnosnejších stránok. Ak chcete LTC / Litecoin: Moon […]

Pokračovanie článku

Novinka – Litecoin / LTC zadarmo

Pre tých čo sledujú moje blogy mám novinku. Písal som o možnosti ako získavať Bitcoiny zadarmo, DOGE zadarmo a novinkou je možnosť získavať LTC zadarmo. Pribudla stránka Moon LTC. Princíp je rovnaký ako Moon BTC a Moon DOGE. Ďalším efektívnym LTC faucetom je KING LTC alebo MARS LTC. Potom pozor do políčka, kde ste zvyknutí dávať Bitcoin address, už dávate LTC […]

Pokračovanie článku

Za BitCoin zlato a na Slovensku

V mojich predchádzajúcich blogoch som sa venoval možnostiam, ako prakticky bez investícií možno reálne získavať Bitcoiny zadarmo, ako ich investovať, ako si trochu zariskovať a získať za 100 hodín dvojnásobok, alebo vsadiť na istotu a Bitcoiny ťažiť. Tiež som popísal, že nie je problém zmeniť cryptomenu na reálne peniaze a už vôbec nie je problém ju nakúpiť. […]

Pokračovanie článku

Bitcoin zadarmo. Ako to?

Napísal som viacero blogov na tému cryptomien a i o tom ako ich získať zadarmo. Najzaujímavejšie sú diskusie po nimi, kedy sa vyjadrujú tí, ktorí si moje informácie ani neoverili. Ale nie je sa čomu čudovať, tak to je prakticky v každej oblasti. A tak som sa rozhodol, že v krátkosti zhrniem niektoré informácie, ktoré ak už nepresvedčia aspoň podráždia tých, ktorí radi […]

Pokračovanie článku

Dvojnásobok Bitcoin za 100 hodín – Overené

I keď opakovane upozorním hneď, že všetko o čom písal je na vlastné riziko, rád by som Vám potvrdil, že som si osobne overil všetky stránky ktoré tu uvádzam. ALE upozorňujem, že ak to funguje dnes, neznamená, že to bude fungovať zajtra. Ak teda niekto má záujem, môže vyskúšať zdvojenie svojho vkladu. Pokiaľ pôjdete cez: Zdvojenia vkladu za 100 hodín – tak tu […]

Pokračovanie článku

Nový zdroj BITcoin zadarmo

Na túto tému vždy píšem o niečom čo som si v praxi overil. Všetci, ktorí sledovali moje predchádzajúce blogy to vedia. Pre tých, ktorí na túto tému budú čítať prvý krát začnem krátkym súhrnom. Na začiatok je nutné mať peňaženku cryptomien. Po období skúseností sa mi najviac osvedčilo zaregistrovať sa na CEX, po zaregistrovaní v sekcii Finance a pod ňou Balance […]

Pokračovanie článku

Zdvojnásobenie BITcoin za 100 hodín

Rozhodol som sa napísať až potom čo si na vlastnej koži overím, či stránka a to čo sľubujú funguje. Hneď na úvod však dodám, že vo svete crytomeny sa nedá na nič spoľahnúť. Pomerne nedávno sa objavila stránka ZdvojenieMincí Prezentujú, že za 100 hodín, ktoré sa na stránke odpočítavajú, sa Váš vklad zdvojnásobí. Môžete investovať BITcoin, Litecoin, DogeCoin […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 351457x
Priemerná čítanosť článkov: 6060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy