Založ si blog

Nový zdroj BITcoin zadarmo

Na túto tému vždy píšem o niečom čo som si v praxi overil. Všetci, ktorí sledovali moje predchádzajúce blogy to vedia. Pre tých, ktorí na túto tému budú čítať prvý krát začnem krátkym súhrnom.

Na začiatok je nutné mať peňaženku cryptomien. Po období skúseností sa mi najviac osvedčilo zaregistrovať sa na CEX, po zaregistrovaní v sekcii Finance a pod ňou Balance máte plejádu cryptomien a kód Vašej peňaženky uvidíte ak kliknete na Deposit. Keď chcete niekam poslať peniaze, tak cez funkciu Withdrawal. Okrem toho je CEX nurzou kde môžete jednak za reálne peniaze nakúpiť cryptomeny ale môžete ich aj predať a tiež môžete cryptomeny ťažiť. Alebo obchodovať medzi cryptomenami.

1 BTC = cca 200 eur za 1 Mesiac ZADARMO

Toto je môj posledný reálny odhad, ktorý sa dá dosiahnuť, ale chce to intenzívnu snahu, ochotu riskovať a možno malinko šťastia a môže to byť ešte viac. V neposlednom rade to chce správne nakombinovať. Ale možné to je.

Len v skratke, stránky ktoré sa mi osvedčili na počiatočné získavanie Bitcoinov či Dogecoinov zadarmo:

BITCOIN zdrama

DOGE coin zadarmo

MOON BTC

MOON DOGE

LAND

ZEBRA

Stránky na zdvojenie investovaných cryptomien:

Zdvojenia vkladu za 100 hodín

2x BTC,LTC,DOGE za 100 hodín NOVÉ

Viac informácii nájdete v mojich predchádzajúcich blogoch.

Najnovšie overenou stránkou je

Prietok BTC – priznám sa, že netuším ako funguje, ale i keď sa na prvý pohľad zdá, že musíte niečo investovať, nemusíte. Môžete, ale nie je to potrebné. Ak investujete a zvýšite svoj level, tak samozrejme budu mať plánovaný výnos citelne vyšší. Stačí ak kliknete na „increase level“. Ja som tam zadal svoju Bitcoin adresu a to bolo všetko. Na druhý deň som ju tam zadal zas a mohol som si vybrať 50000 Satoshi. A skutočne transakcia prebehla. Takže je to cesta dosiahnuť, či presiahnuť cieľ, 200 eur za mesiac.

Všetko sa to môže zdať ako hra, až dokým Vám neprídu eura na účet. Ale oni prídu, lebo to o čom som písal je realita.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

Moulin Rouge

Vrtuľa legendárneho mlyna na streche kabaretu Moulin Rouge v Paríži sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 352960x
Priemerná čítanosť článkov: 6086x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy