Založ si blog

Ako ťažiť BITCOIN – bez vstupných investícii

Hneď úvodom sa zmienim, že ten koho Bitcoin či cryptomeny nezaujímajú nech to nečíta.

Po mojich predchádzajúcich 2 blogoch sa chcem venovať trochu inej oblasti získavania BITCOIN ov, známe pod pojmom dolovanie, alebo mining. Toto dolovanie je proces ktorý musí existovať, lebo zabezpečuje prakticky funkčnosť celého systému cryptomeny. Ak si prejdete internet tak zistíte o dolovaní viac, ja dodám, že je prakticky nereálne aby bežný človek mal doma techniku, ktorá by mu dolovanie zabezpečila. Na elektrine by minul viac než by vydoloval a tak je súčasným trendom investovať do ťažobnej sily.

Nadpis naznačuje možnosť ako ťažiť bez toho aby ste investovali čo i len cent. Ja som našiel viacero možností, ale nebolo to tak ako sa to na prvý pohľad zdalo, lebo skôr či neskôr to chcelo niečo investovať.

Prešiel som si viac recenzií a jednou z najefektívnejších spoločností kde si môžete zakúpiť ťažobnú silu je CEX . Kupujete tam skutočne efektívny nástroj na dolovanie a to GH/s. Preto jeho cena 1 GHS cca 0,00380998 BTC. Akonáhle kúpite, ťažíte, veĺmi efektívne a ak som správne pochopil informácie na stránke, ťažíte viacero cryptomien naraz. Na tejto stránke tiež môžete kupovať a predávať jednotlivé cryptomeny a na záver aj USD. Existuje u nich aj možnosť ako si USD priamo vybrať, ale to už potom vyžaduje presnú procedúru o ktorej sa dočítate. Takže jednoduchšie je to všetko dostať napríklad na BTC, tie si previsť do peňaženky a cez zmenárne si to predať a previesť na EUR.

Ja som však písal, že existuje spôsob ako sa k tejto minimálnej čiastke dostať bez toho aby ste zo svojej skutočnej peňaženky vytiahli čo i len cent. Následne teda uvediem niekoľko stránok kde získate každú hodinu istú čiastku, všetky mám overené mnou, takže sú plne funkčné:

BITCOIN zdarma – každú hodinu môžete získať minimálne cca 400 Satoshi, ale maximálne 0,4 BTC, no počítajte skôr s tou najnižšou sumou. Z času na čas vyrolujete aj 4000 Satoshi, ale ako vravím, istota je 400

DOGE zdarma – každú hodinu môžete získať minimálne cca 10 DOGE, čo je cca 400 Satoshi, platí vlastne to isté čo som písal vyššie. Je dobré to zaradiť, lebo na CEXe si prevediete DOGE na BTC úplne jednoducho

ZEBRA – každú hodinu minimálne 100 Satoshi, ale moja skúsenosť je, že dosť často získate 200 ale dokonca 1000, vyplácajú pravidelne na konci týždňa. Na tejto stránke nie je možné si to dať vyplatiť kedy chcete, ale vyplácajú. Mám to overené.

MOON – tu jednoducho beží čas. Ako som si všimol, či je počítač zapnutý alebo nie. jednoducho ako sa prihlásite peňaženkou, tak beží čas a Vám pribúdajú Satoshi. Môžete si ich pripísať každých 5 min a je ich cca 75 Satoshi za tých 5 min. Akurát čím dlhšie beží iba čas, tým ich pribúdanie je pomalšie. Takže treba zvoliť správnu stratégiu. To som odpozoroval, nikde som na ich stránke nenašiel, ako to je, akurát že vyplácajú tiež raz týždenne všetko čo ste našetrili.

Land of BITCOIN – toto je súhrnný sprievodca, kde je cca 100 stránok, kde získavate úplne jednoducho od 10 Satoshi po 200 Satoshi. Na tejto stránke, môžete ísť od stránky po stránku, počíta Vám to aj čas od posledného rollovania, takže akonáhle uplynie upozorní Vás, že už môžete zas. Vyskúšal som si to a za hodinu keď som ich všetky obišiel som ich nazbieral cca 15000 Satoshi. Ale je to pracné. BTC sa Vám počítajú okamžite na Microwallet a už môžem potvrdiť, že je to skutočne tak, že aj z Microwallet Vám poctivo všetky BTC prídu na peňaženku.

Takže ak to všetko spočítam, a ak sa tomu povenujete, za jeden deň intenzívnym zbieraním nazbierať aj 100 000 Satoshi. A ak si pozriete vyššie, stačia Vám na zakúpenie dolovacej sily 3 dni intenzívneho naháňania Satoshi. Kto nemá dosť času, stačí z času na čas ale ide to. Uvádzam iba to čo som sám overil.

Čo je však najdôležitejšie, potrebujete BTC peňaženku. A ako som uviedol vyššie aj DOGE peňaženku. Odporúčam si ich inštalovať v mobile, nájdete ich hravo ako Bitcoin wallet a Doge wallet. V mobile je to dobré hlavne preto, že na prevody potom stačí scanovať kód  nie vypisovať pracne ten komplikovaný reťazec peňaženky.

Verím, že toho koho cryptomeny zaujímajú tento článok prevedie základom. Koho nie, nech to nečíta.

Tu som zhrnul moje doterajšie skúsenosti, takže predchádzajúce blogy sú zbytočné.

Veľa šťastia ak sa rozhodnete.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 351448x
Priemerná čítanosť článkov: 6059x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy