Založ si blog

Moje skúsenosti s BITCOINom

Prešiel istý čas a moje skúsenosti s BITCOINom alebo všeobecne s cryptomenami sa rozrástli a tak by som sa rád s nimi podelil.

Môj zámer bol, iba s investíciou času zozbierať cryptomeny zdarma a investovať ich do ťažby. Tí, ktorí majú záujem môžu pokračovať ďalej v čítaní.

Na začiatok je najdôležitejšie mať peňaženku. Je mnoho spôsobov ako ju získať a viaceré som vyskúšal. Na začiatku som mal BITcoinovú peňaženku v mobile, ale zistil som viaceré nevýhody. Najväčšou boli poplatky za odchádzajúcu platbu. Keďže som získaval BITCoiny zadarmo, tak aj tie čo som mal mi vadili. DOGEcoinovú stále v mobile využívam, nakoľko práca s ňou je ďaleko lacnejšia. Tú BITCOinovú v mobile som zrušil. Ďalšou nevýhodou bolo, že BITcoiny zadarmo pochádzajú zo zložitých konfirmácii a operácii, čo prakticky mobilovú peňaženku znefunkčnilo. Otázku peňaženiek som v mojom prípade vyriešil najjednoduchšie ako sa v mojom prípade dalo. Po registrácii do systému CEX totiž v sekcii Finance a Balance zistíte svoju peňaženku každej cryptomeny po kliknutí na Deposit. Takže tu by som začal. Navyše CEX je pre mňa miestom na ťažbu cryptomien, takže pre ďalší plán tam registráciu treba tak či tak.

Ak je otázka peňaženiek vyriešená, môže sa pristúpiť ku zbieraniu BITCoinov zadarmo. Ak je tento spôsob zaujímavý. Mám dlhodobejšie skúsenosti a tak nižšie informáciu budú reálne, nie prehnane optimistické. Pre viac informácii, kliknite na názov

BITCOIN zdrama – každú hodinu po zadaní bezpečnostného kódu dostanete zadarmo cca 600 Satoshi. Môžete aj viac, ale je to málo pravdepodobné. Mne sa podarilo získať v jednom vytočení najviac cca 6000 Satoshi. Je tam cesta manuálneho výberu ale aj automatického. Tiež sa dá hrať s nadobudnutými, ale ako všade, je to skôr cesta ako o ne prísť.

DOGE coin zadarmo –  každú hodinu po zadaní bezpečnostného kódu dostanete zadarmo cca 10 DOGE. Je to v prepočte na euro, totožné ako s vyššie uvedenou stránkou a určite by som ju neobchádzal. Za ten istý čas totiž získate 2x toľko meny zadarmo. Cez CEX ich môžete predať ako za BTC alebo za USD či EUR.

Ak spočítame obe stránky tak za týždeň, kedy tomu venujete dokopy cca 1 hod, zadarmo získate spolu cca  100 000 Satoshi. Ale to nie sú jediné stránky. Ďalej využívam nasledovné:

MOON BTC – získavate BTC zadarmo len s plynúcim časom. Môžete si ich „vyberať“ každých 5 min, ale bežne je to optimálne raz za hodinu. Lebo čím dlhšie nevyberiete, tým pomalšie pribúdajú. Pribúdajú však stále, aj v noci keď spíte. Za tú hodinu sa nazbiera cca 500 Satoshi a v noci cca 800.

MOON DOGE – presne ako je uvedené vyššie platí to isté ako pre BTC tu pre DOGE. Prepočet je ten istý, takže za hodinu získate cca 7 DOGE.

Z oboch stránok Vám na peňaženku prídu peniaze automaticky cez víkend. Ak to zrátam spolu, pri strávení toho istého času získate na konci týždňa cca 150 000 Satoshi.

Pre upresnenie, navštívenie všetkých 4 vyššie uvedených stránok zaberie cca 1 minútu. A ak to opakujete každú hodinu počas 7 dní zaberie Vám to cca 70 min a výsledok je zadarmo zisk cca 250 000 Satoshi.

Ďalšou cestou k získaniu Satoshi zadarmo je:

LAND – ide miesto kde naraz môžete navštíviť mnoho stránok kde získate malé množstvo BTC. Kontroluje Vám to čas kedy sa na tú či onú stránku môžete vrátiť a získané BTC putujú na Vašu microwallet. Z nej automaticky budú poslané BTC keď ich je cca 6000 Satoshi priamo na Vašu BTC peňaženku.

Moja skúsenosť je, že trvá cca 1 hod než obídete všetky zaradené stránky a získate cca 10000 Satoshi. Ak by ste šli obratom ešte raz, tak každých cca 15 min môžete navštíviť cca 5-10 stránok a získať   ďalších cca 2000 Satoshi. Ja zvyknem toto miesto navštíviť max raz za deň. Ale ak má niekto viac času tak si myslím, že za deň sa dá z tohto zdroja získať pohodlne cca 20000 Satoshi, takže na konci týždňa cca 150000 Satoshi, čo tiež nie je zlé.

Posledným zdrojom, ktorý využívam je

ZEBRA – tu môžete zadať kód každú hodinu a získate od 100 do 1000 Satoshi. Moja skúsenosť po nejakých zmenách v nastavení je, že za deň získate cca 1000 Satoshi. Po každom zadaní je ešte možné skúsiť bez rizika hod kockami, ale reálne získate z času na čas maximálne dvojnásobok. Ak túto stránku zaradíte do návštevy prvých 4, tak na konci týždňa si pripočítate cca 40000 Satoshi k plusu.

Takže zhrnutie. Zadarmo za týždeň je možné pri využití uvedených dzrojov získať zadarmo  cca 450000 Satoshi a viac, alebo menej, podľa toho kto tomu koľko času venuje. Môžete si za ne nakúpiť na CEX ťažobnú silu. 1 GH/s stojí cca 160000 Satoshi, takže na konci týždňa ich môžete mať cca 3 GH/s. A od tohto momentu Vám začnú pribúdať v systéme vyťažené cryptomeny. Podľa nastavení najčastejšie BTC a NHC. Zjednoduším to a pri 10 GH/s vyťažíte denne cca 5000 BTC. Nie je to pochopiteľne veľa, ale je to bez straty Vášho času. Môžete si zakúpiť ťažobnú silu aj za peniaze, a výnos bude citeľnejší. Lebo treba si uvedomiť, že s akou hodnotou v prepočte na EUR či USD sa pracovalo zadarmo.

Pre intenzívnom využití horeuvedených ciest naberiete v relatívne krátkom čase skutočne významnú ťažobnú silu a prírastok BTC ťažbou bude citeľnejší. Za vyťažené BTC si totiž môžete dokupovať ťažobnú silu až do vtedy kým nebude prírastok BTC tak vysoký aby si si ich začali míňať aj na nákup niečoho iného, alebo predať za EU či USD a tie si vybrať poslaním na účet, čo je v CEX samozrejme možné.

Takže nejde o hru, lebo na konci môžu byť hmatateľné peniaze.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 352956x
Priemerná čítanosť článkov: 6085x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy