Založ si blog

Výnosy v oblasti cryptomien

Tí, čo ich problematika nezujíma to tu nečítajte, zbytočne si zvýšite tlak.

Nedávno som dostal správu, ktorá ma veľmi potešila, kde niekto ocenil moje rady v oblasti cryptomien. Aktuálne mu to prináša pravidelný príjem cca 45 eur mesačne. Je pravda, že výnos v takejto výške vyžaduje istú vstupnú investíciu ale dá sa realizovať na relatívne bezpečnej báze s udržateľným rastom.

Konkrétne tu šlo o relatívne rýchly proces, nakoľko dotyčný si poslal 100 Eur na CEX, zo svojej kreditnej karty, nakúpil tam Bitcoiny a tie si poslal na Scrypt. Tam nakúpil ťažobnú silu v hodnote 35 000 KHS a prakticky okamžite mu každých 10 minút pribudne na konto istá suma Satoshi. V tomto prípade dostáva denne cca 650tis Satoshi. Môže sa prihlásiť o mesiac a vybrať si svoj výnos alebo priebežne denne kupovať ďalšiu silu a tak zvýšiť výnos na konci mesiaca. Ako to robí tento dotyčný neviem, to som sa nedozvedel.

Niekto by si mohol povedať, že aké jednoduché, však do toho niečo nalejem a za chvíľu to mám späť a raz-dva je zo mňa milionár. Ale tak to nefunguje. Každý ťažobný systém má svoju maximálnu ťažobnú silu. Nedá sa jej nakúpiť neobmedzene. A aj ťažba je pochopiteľne čím ďalej tým ťažšia a drahšia, ale je nevyhnutná pre chod operácii. Každý kto niekam prevádza bitcoiny za operáciu z nich platí práve ťažiteľom. Preto to môže fungovať. A Scrypt je odlišný hlavne v tom, že oni ťažia rôzne meny len vo finále prerozdelujú výnos v bitcoinoch. O ostatných ťažobných systémoch som písal v predchádzajúcich blogoch.

Tiež som písal o možnostiach ako získať bitcoiny zadarmo. To tiež nie je len tak. Jednak že dostávate malinko, takže chce to úsilie a jednak, že každá stránka ktorá rozdáva bitcoiny či iné meny má svoj objem na rozdávanie, ktorý ak majiteĺ nedoplní, už viac Satoshi nedá. Takže nie je to nekonečný proces a mnohé už aj zanikli. Aby sa totiž udržali, musia mať príjmy, najčastejšie z reklamy na nich.

Písal som tiež o možnostiach ako znásobiť za relatívne krátky čas investovanú sumu. Áno nájdete, dokonca x násobok za 24 hodín na internete. Každému normálnemu je jasné, že tu niečo nesedí. A ja súhlasím. Väčšina stránok je o tom, že pošlete niečo a to je všetko. Časom stránka zanikne a obchod je skončený. Iné stránky ako napríklad 2x coins za 100h alebo ešte lepšie Crypto fungujú v tomto momente. Ide o ponziho schému, ktorá funguje. Nie je dôvod aby nefungovala, ale musí tam byť dostatok tých čo vkladajú a vynesie to tým čo sú prví. Riziko je, že nikto nevie, kedy stránka prestane fungovať. Mne táto stránka výnos vyplatila niekoľko krát, aj iné, ktoré už nefungujú. Ale inde som o investíciu prišiel. Chcel som to však vyskúšať aby som mohol o tom písať.

Scrypt však nie je ponziho schéma, to by už dávno skončil a ja ho využívam prakticky už pol roka. No riziko je vždy.

Iné možnosti zisku Bitcoinov je niečo za ne predávať, alebo si vytvoriť vlastný faucet a podobne. To už sú však cesty, ktoré pre bežného človeka nie sú jednoduché.

A čo so zarobenými Bitcoinami? Ja odporúčam Zlato/Striebro/Platina. Môžete hradiť priamo bitcoinami a viac to nechcem rozpisovať.

Samozrejme je tu CEX ako cesta späť, a teda kde môžete predať Bitcoiny, dogecoiny a iné za USD či EUR a poslať si to na kartu či na účet.

Ak by niekoho napadlo, že by chcel ťažiť cryptomenu sám, dá sa to, ale cena prístrojov a hlavne následne elektriky je dosť vysoká a preto sa viac oplatí ťažobnú silu si kupovať. Totiž tie prístroje spomínaných firiem sú často krajinách, kde je eltkrina citeľne lacnejšia než u nás.

Ak na internete nájdete videa, či články alebo odkazy ako rýchlo zvýšiť výnos alebo naoko hacknuť systém a získať za krátky čas veľa bitcoinov, je to blaf. Ktokoľvek by Vás nabádal na inštaláciu programu do počítača, môže sa jednať o vírus. Okrem overených peňaženiek by som neinštaloval nič. Vo videách, ktoré vyzerajú reálne sa objavia napríklad BTC adresy ktoré neexistujú. Alebo síce získate akože hacknutím btc zadarmo, ale skôr musíte vyplniť „anketu“ a podobne, či Vás vedie kamsi k audiotextovým číslam alebo plateným sms, takže dostanete akože zadarmo bitcoiny ale v skutočnosti dostanete  iba malú časť z toho čo v skutočnosti budete musieť zaplatiť. Takže na takéto podobné podvody sa neoplatí naletieť.

Stránky kde dostávate za vypísanie kódu zadarmo bitcoiny alebo iné ako som písal v minulých blogoch fungujú ak ešte fungujú. Väčšina áno, ale akonáhle sa tieto stránky začínajú spájať s investovaním, treba byť opatrný.

Stránky kde sa ťaží, o ktorých som písal, fungujú. Je ich aj viac, ale ja nemám možnosti aby som ich všetky overil. Treba však investovať. Od toho závisí koľko Vám to vynesie.

Takže kto má chuť o niečo nové, smelo do toho. Riziko straty investovaného kapitálu je vždy, preto to nie je pre každého. A budem rád, ak sa mi prinesie podobná správa ako minule.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 351440x
Priemerná čítanosť článkov: 6059x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy