Založ si blog

Nová možnosť ako dolovať „Bitcoin“

Po dlhšej dobe, kedy som nezaznamenal na poly dolovania či získavania Bitcoinov alebo iných cryptomien zásadné nové možnosti, som nadobudol novú skúsenosť o ktorú sa chcem s Vami podeliť.

Boli stránky a spoločnosti o ktorých som písal v mojich predchádzajúcich blogoch a už nie sú, bohužiaľ, a z tých dolovacích, čo používam dlhú dobu mi ostala aktuálne iba jedna. GENESIS

Myslím si, že nie len ja, ale i každý, kto získal v tejto spoločnosti dolovaciu silu môže potvrdiť, že funguje bez problémov a okrem iného rozširuje svoje možnosti o dolovanie nových cryptomien, ktoré majú potenciál.

Nakoľko iné dolovacie spoločnosti, ktoré som používal zanikli, hľadal som možnosti, cez ktoré by som získal novú dolovaciu silu. Človek v tomto smere musí byť opatrný, lebo stránok, ktoré ponúkajú rýchle zúročenie investícií je mnoho, premnoho. Sám som sa v minulosti presvedčil, že niektoré skutočne vyplatia čo sľubujú, ale napríklad iba raz alebo dva krát. To sú tie, ktoré ponúkajú zúročenie „investícii“. Samozrejme nejde o dolovanie, ale najčastejšie o pyramídovú hru. Čo Vám samozrejme môže priniesť profit (na začiatku) ale najčastejšie stratu.

Ja som však hľadal reálne dolovacie možnosti, kde profit nevzniká tým, že sa zvyšuje počet ľudí, ktorí tam peniaze dávajú, ale kde  získavate profit za služby, čo sú nevyhnutné na fungovanie každej jednej cryptomeny. To je veľký rozdiel. To sú práve tie peniaze, ktoré platíte – sú Vám strhnuté pri každom prevode Bircoinov, Litecoinov alebo čohokoľvek. Tie idú dolovacím spoločnostiam a z nich je vyplácaný Váš profit. Čím viac operácií sa cez cryptomenu realizuje, tým rýchlejšie a viac môžete profitovať. Nakoľko ste iste zaregistrovali ako hodnota Bitcoin-u, či iných cryptomien (Dogecoin,Litecoin) stúpla za pomerne krátku dobu, tak máte potvrdenie záujmu a stability tejto oblasti.

Novú dolovaciu spoločnosť som našiel. World Miners je tou relatívne novou spoločnosťou. Než som tento blog začal písať, jednak, že som si sám vyskúšal, či spoločnosť vypláca to čo sľubuje a jednak, že som skúmal referencie na rôznych fórach. V oboch prípadoch som nadobudol pocit, že World Miners by pre mňa mohol byť druhý GENESIS. A denný profit 10%,12% či 15% (teda za 24 hodín) skutočne nie je zlý, práve naopak.

Nikto však nemusí riskovať svoje súčasné peniaze, ak nechce. Existuje cesta, ako začať bez toho, aby som musel investovať čo i len cent z toho čo mám. Bitcoiny na začiatok je pomerne jednoduché získať zadarmo. A to doslova a ZADARMO, a každý, kto to skúsil to musí potvrdiť. Napríklad cestou týchto stránok:

BITCOIN zdarma

DOGE coin zadarmo

MOON BTC

MOON DOGE

MOON Litecoin

Tieto sú roky stabilné, a všetko vyplácajú tak ako majú. A čo je hlavné, sú naj-výnosnejšie, takže základný kapitál môžete získať relatívne rýchlo.

Ak nemáte peňaženku, osobne odporúčam, aby ste pre získavanie Bitcoinov zadarmo nevyužívali aplikácie v mobiloch, či niečo tomu podobné, lebo sa Vám môže po čase kapacitne veľmi spomaliť. Ja mám svoje peňaženky na EXMO  alebo na CEX . To sú tiež stránky, kde môžete obchodovať s cryptomenou ako na burze – pre toho, kto sa v tom vyzná – ale čo je hlavné, môžete si cez tieto portály , hlavne cez EXMO poslať reálne peniaze (EUR, USD alebo RUB) na svoj účet v banke. Samozrejme to platí i naopak.

Bitcoin je vo svete reálna sila, reálny potenciál. Jediné čo ma trochu mrzí, je že rozšírenie používania cryptomeny na Slovensku tak rýchlo nerastie. Sme konzervatívna krajina. Zo slovenských internetových obchodov, kde môžete platiť bitcoinom už viaceré zanikli ale jeden výrazne dominuje – iZlato.sk . Jednoducho tam bitcoinom zaplatíte priamo z peňaženky EXMO.

O niečo lepšie je to v Čechách. Ale čo ma veľmi zaujalo, bitcoinom môžete platiť i v rýchlom občerstvení „SUBWAY“ a to konkrétne na odpočívadle za Brnom v smere na Olomouc, konkrétne TU

Samozrejme, kto investuje zo svojho dosiahne viac za kratší čas. Ale nie je to nevyhnutné.

Odvážnym držím palce.

Andrej Danko – nepochopený vizionár

11.11.2023

Neveril by som, že jedného dňa budem schopný napísať tento blog, v ktorom by som chcel upozorniť na to, že je nešťastím, keď sa myšlienka „národného menu“ nepretaví do reality. Škoda, že pán Danko nedostal príležitosť prezentovať svoju víziu v celom rozsahu a ako po mnohý krát ostal nepochopený. Verím, že ja som ju pochopil správne. Dostať na stôl [...]

Kto z voličov si želá „Mafiánsky štát“ ?

24.09.2023

Na jednej strane je zarážajúce, že strach z utečencov je tak významným hnacím motorom na dosiahnutie výnimočného výsledku vo voľbách a na druhej strane chýba obava zo zverenia moci do rúk organizovaného zločinu. Pričom väčšina z tých, čo sa najviac obávajú „migrantov“ ich nevidela, nevidí a nebude vidieť. Avšak prevažná časť tých istých voličov sa [...]

Istý nevinou obvineného si môže byť jedine jeho kumpán

06.09.2023

Viete si predstaviť, že orgány činné v trestnom konaní by zahájili vyšetrovanie, alebo by nebodaj padlo obvinenie niekoho z Vašich príbuzných? Ako veľmi by ste si boli istí jeho/jej nevinou? Skúste ste si na tú otázku úprimne odpovedať. A išlo by pritom o príbuzného, o rodinu, o človeka ktorého možno poznáte od detstva. A teraz druhá otázka. Bol by obvinený nejaký [...]

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 58
Celková čítanosť: 352665x
Priemerná čítanosť článkov: 6080x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy